torstai 11. huhtikuuta 2013

Lätinän aloittaminen (uudestaan)

Heippa vaan kaikille jotka mun lätinöitä nyt eksyykään lukemaan. Eli mää olen 16-vuotias tyttö Oulusta ja  tarkoituksena olis siis puhua ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä täällä blogissa. Mä olen nyt tämän kevään sairaslomalla koulusta ja jatkan syksyllä puutarhuriksi opiskelemista.Tällä hetkellä asun saman katon alla mun äiskän ja iskän kanssa ja täällä meijän kanssa asustelee pikkuinen chipoo eli chihuahuan ja minivillakoiran sekoitus Piki ja jos kaikki menee suunnitellusti niin kohta toivottavasti Pikin kamuina olis 3 pientä kesyrottaa.
Meijän pieni Piki

Piki on siis 2,5v chipoo mix
Mun intohimoja on lävistykset, hiusjutut ja vaatteet ja niistä luultavasti paljon tulen täällä lätisemäänkin. Mulla on todella omalaatuinen tyyli ja välillä äiskä sanookin ettei mukamas täällä pienellä kylällä mun kanssa viiti edes kauppaan lähteä :D Mulla on ollut ennenkin blogi, mutta silloin lopetin sen kirjoittamisen, koska se tuntui enemmänki pakkopullalta ku entä kivalta harrastukselta. Nyt hieman kuvia niin saatte hieman esimakua että mitenkä räväkkä persoona tietokoneen täällä päässä onkaan :) Suurimmaks osaks mun hiussekoilua, mutta enjoy
Kevät 2012. Pitkät mustanruskeat hiukset ja se on sytkäri mun takataskussa. Shortsit Gina Tricot

9-luokan päättäripäivä ja bridge-lävistys otassani. Se ei edes sattunu eikä tullu verta tai mitään.

Helsinki prideilta palatessani kesällä 2012 aloin vaalentaa hiuksia ja pinkki raita muuttu oranssiksi.

Sitten vielä parin vaalennuksen jälkeen oli pinkkien hiusten vuoro...taas nimittäin edellisenä syksynä mulla oli myös pinkit hiukset.

sitten syksyllä koulun alkamisen jälkeen aloin vaalentaa hiuksia ja tämä kuva on toisen vaalennuksen jälkeen otettu.

Näin kauniilta hiukseni näyttivät jtn 4 vaalennuksen jälkeen.

Edelliskuvan hiusten päälle laitettu 7 asteinen  loreal preference hiusväri teki aika hyvää jälkeä.

Pikkuhiljaa haalistunut ruskea oisko jtn 1kk myöhemmin.

Sitten aloitin myöhään syksyllä hiusten vaalentamisen ja itse tehty hopeashampoo ja -hoitoaine oli ihan  *pusi*

swartzkopf  9.51 asteinen color mask hiusväri teki mun hiuksista ihan vihertävät vaikka testitupsu hyvältä näyttikin. Ja  hinkkasin tota vihertävyyttä pois tiskiaineella asuntolassa ennen kuvan ottamista (tiskiaine ku ei ollu muutakaa).

Näin kauniilta ennen violetti/pinkki raita näytti ja tässä se vihertävyys nyt näkyy hyvin ja korvassa 12mm spiraali

Onneksi vihertävyys lähti ja hiukset näytti edes jotenkin hyvältä noin kuukausi hiusväri katastrofin jälkeen

Meikitön minä ja kellertävät hiukset ja vaalennusta kaipaava juurikasvu

vaalensin juurikasvun viikkoa myöhemmin ja kokeilin yhtä valikoimista poistumisen takia halpaa keltasuutta taittavaa mössöä.

tadaa lopputuloksena vaalennus teki mun luonnostaan punasesta juurikasvusta keltasen ja latvat meni ihan violetihtaviksi

Korjaisn tilanteen garnierin natural color värisarjan 111 sävyisellä kestovärillä ja nyt väri oli ihan perfect

jo pieni juurikasvu ja tässä näkyy hyvin mun tosi punertava raita otsiksessa mikä ei vaan vaalene niin millään vaan jää aina ton väriseksi.
1kk sitten otin venom bitesit eli nuo kielikorut ja nää on ollut niiiiiiiiiin ihanat. aloitin myös toisen korvan venyttämisen kun toisen olin saanut 16mm.
Viimeinen kuva mun vaaleista hiuksista.

Ja nyt jtn 3 viikkoa sitten värjäsin pitkään haaveilemani punaset hiukset sekoituksella crazy color vermillion red, color mask pepper ja igoran vanha jo lakkautettu pinkki shokkiväri. noista tein sekoituksen ihan vaan läträämällä kaikkee vähän :D



ja tänä päivänä otettu kuva. En ole mitenkään värjännyt hiuksia edes color maskilla tuon 3viikkoa sitten olleen värjäyksen jälkeen. Ja kuvassa muuten ilman meikkiä paitsi eiliset vedenkestävät ripsarit kun nukahdin sohvalle niin en sitte sänkyyn kömpiessä jaksanut alkaa läträän muuten ku vaan kasvoveden kanssa . Ja korvassa yt 6mm spiraali.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti